As últimas entradas do noso blogue

venres, 15 de setembro de 2017

Presentación profesional de Ana Sánchez (@VilarinoSanchez)




Son Ana Sánchez e son traballadora social; gustaríame comezar a miña presentación cunhas verbas de Mary Wollstonecraf "É xustiza e non caridade o que o mundo necesita" por iso creo no traballo social e en poder ser axente de cambio para o empoderamento das persoas.

Durante a miña traxectoria profesional tento que este pensamento estea presente,para iso tiven e teño a sorte de compartir sinerxías coas persoas coas que traballo.

Aínda que é certo que a miña carreira profesional comezou no ámbito sanitario aos poucos fun facendo camiño no mundo da formación e orientación laboral.  Durante case cinco anos fun formadora en diferentes organismos impartindo certificados de profesionalidade e formación prelaboral.Actualmente traballo como orientadora laboral nun programa de emprego que traballa con persoas en risco de exclusión social; cada día descubro que con apoio e motivación pódense conseguir obxectivos que aínda que parezan pequenos supoñen grandes cambios.

Coma profesional do ámbito social penso que outro mundo é posible e os profesionais do sector temos unha gran responsabilidade!

Gustaríame compartir con vos esta nube de palabras que define un pouco o que levo facendo e tentarei facer o longo da miña carreira profesional.





Sígueme no twitter :)

Aquí vos deixo un vídeo dun programa no que puiden poñer un grao de area, espero que vos guste.






Ningún comentario:

Publicar un comentario