As últimas entradas do noso blogue

venres, 15 de setembro de 2017

Presentación profesional de Eva Uriach (@evauriach)


Boas. O meu nome é Eva, son licenciada en Socioloxía pola Universidade da Coruña. Actualmente e dende o mes de maio deste ano estou na procura "activa" dun emprego, quizais esta sexa unha das tantas razóns que me impulsaron a facer este posgrado de Orientación...😃😃...motivos e razóns que comparto de maneira gráfica nesta nube de ideas.                    
                                                                                    
A miña vida profesional comeza en temas de RRHH xa que traballei durante 10 anos en empresas de traballo temporal e consultorías como técnica de selección de persoal, administración de persoal, consultora comercial, etc....temas bastante relacionados coa orientación en moitos casos e que me fixeron apreciar moito este tema.

Nos últimos dez anos virei un pouco a miña traxectoria profesional xa que traballei como Socióloga no Observatorio do Emprego da Xunta de Galicia e neste campo descubrín que me encantaba o tema da análise en profundidade do mercado de traballo a través da observación de todo tipo de estatísticas, elaboración de informes relacionados co tema, etc..ademáis colaborei co servizo de orientación en temas de Garantía Xuvenil e Loita contra o Fraude o cal fíxome de novo tomar contacto co mundo da orientación e darme conta da necesidade que teño de seguir formándome neste campo. 


SIGUEME EN TWITTER  https://twitter.com/evauriach




Ningún comentario:

Publicar un comentario